Strategie
June 8, 2020 2024-09-29 21:03Strategie
ONLINE VIDEO CONTENT STRATEGIE
Wist je dat video 48 procent meer betrokkenheid oplevert op social media ten opzichte van geschreven tekst en afbeeldingen? Video in combinatie met sociale media is dus een krachtig middel, maar om te kunnen werken moet het strategisch worden uitgevoerd. Want wat heb je aan een goede video als niemand hem ziet?!
Hoe? #1
Als organisatie wil je dus iets met video, maar waar begin je? Ik help je graag met een op maat gemaakte videostrategie die precies aansluit bij jullie merk. Op deze manier creëer je overzicht en heb je voldoende content die écht iets betekent voor jouw organisatie.
Door te werken met terugkerende formats op de juiste kanalen bereiken we zo jouw juiste publiek.
Na het posten van de video’s meten we het effect. Op deze manier kunnen we de videostrategie altijd bijsturen waar nodig en blijven we continu optimaliseren.
Wat krijg je? #2
Je krijgt een uitgewerkt plan wat bestaat uit concrete videoformats inclusief een helder overzicht van de kosten om deze te produceren én online te verspreiden.
Werkwijze #3
Positionering
Concept
Productie & Draaidag
Montage
Distributie
Voorbeeld videostrategie Kinepolis Bioscopen #4
Hero content – zorgt voor de bezoekers, mensen die kennis maken met jouw merk en met jouw producten. Voorbeeld aftermovies premières klik hier
Hub content – zorgt er vervolgens voor dat deze bezoekers zich verbonden voelen
met jouw organisatie. Voorbeeld, terugkerende videoreeks -KineQuestions- klik hier om alle afleveringen te bekijken.